sâmbătă, 19 iunie 2010

Pictat in parc

Azi m-am trezit mot de dimineata, si m-am dus intr-o suflare sa cumpar pensule si culori din curtea hanului cu tei. Maine se anunta zi de pictat si colorat la umbra racoroasa a copacilor din parc. Asa ca sa nu spuneti ca nu v-am anuntat :p
Unde..unde..in herastrau, in locusorul amenajat pentru lecturi urbane. Acolo ne punem baza.
Aduceti carti daca vreti sa cititi si o palarie de pictor daca vreti sa pictati :p Culori aducem noi (eu+oana) si desigur important este sa luati cu voi si un zambet de duminica si multa voie buna.
Ce facem? Pictam, mazgalim, coloram...desenam oameni cu maini in loc de picioare, dragoni sau ce ne mai trece prin cap. Nu suntem pictori, dar vrem sa ne relaxam pictand.
Eu am sa aduc camera foto cu mine si sunt sigura ca vom ramane cu ceva poze interesante.
Ce trebuie sa stiti : Ora 14.00, herastrau, lecturi urbane.
Va asteptam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu