marți, 8 noiembrie 2011

Total TRUST

Un lucru pe care l-am descoperit recent, si care a venit ca o revelatie totala este urmatorul: incredere totala in viata. Ce inseamna asta? Inseamna ca de la un punct in colo, nu mai exista raspunsuri clare si pur si simplu trebuie sa te increzi.

De cand ma stiu m-am temut de inaltime si spatii inchise. Si prin teama, nu ma refer la o tremurare usoara a stomacului, ci la o panica in adevaratul sens al cuvantului. De aceea, dupa cum va puteti inchipui, niciodata nu am fost o fana a avioanelor. Cand eram mai mica spuneam ca nu voi zbura niciodata cu un avion, si ca toate calatoriile mele le voi face prin drumetii terestre sau acvatice.
Pana intr-o zi, cand, printr-o serie de evenimente inlantuite si neasptate a trebuit sa zbor singura pana la Viena. De atunci am zburat de mai multe ori, dar niciodata nu puteam scapa de sentimentul de frica pe timpul zborului.

La ultimul zbor de intoarcere din Gran Canaria, am avut o revelatie subita: pot sa continui foarte bine cu teama mea la nesfarsit, sau pot decide sa am incredere in cel ce piloteaza. Omul stie sau nu sa-si faca treaba, eu atata timp cat sunt acolo trebuie sa ma incred in el, si gata.
In secunda urmatoare am simtit ca si cum o mare greutate mi s-a luat de pe suflet si mi-am dat seama ca de la un punct in colo lucrurile nu mai pot fi controlate, si trebuie pur si simplu sa ai incredere. Teama de avion s-a disipat instant, am zburat linistita si acum simt k am descoperit ceva mult mai mult.

Simt k acest lucru este pur si simplu fantastic. A avea incredere in viata, in faptul ca te poate sustine de fiecare data cand ai nevoie, este eliberator si ecstatic in acelasi timp. Poti trai toata viata cu indoieli si neincrederi, crezand ca trebuie sa faci totul singur, sa stii totul, sa ai control total asupra situatiilor, sau poti decide sa ai incredere.
Sa ai incredere in viata, in faptul ca esti tot timpul sustinut. Sa ai incredere atunci cand iti doresti ceva, sa STII ca esti auzit. Sa nu mai fie nevoie sa verifici la tot pasul daca lucrurile se intampla cum vrei tu, ci pur si simplu sa le lasi sa se intample, stiind ca doar asa se pot intampla. Sa nu mai fie nevoie sa mentii controlul mereu, ci sa te poti lasa in mainile universului. Sa poti inchide ochii si sa te lasi purtat. Sa poti avea incredere totala.

Pentru mine a fost o decizie.. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu