marți, 19 octombrie 2010

Cine sunt azi?

Astazi simt o bucurie inerenta. Ca si cum nimic nu ar putea fi altfel decat este acum, in acest moment perfect. Si stiu ca acest moment dureaza o infinitate defapt. Totul se potriveste. Sentimentele, muzica, ceaiul aromat cu lapte, euforia ciudata pe care o simt in suflet, sentimentul ca totul este atat de simplu ca devine comic, miile de posibilitati ce ne pandesc la fiecare pas marunt, amintirile ce azi sunt parca mai colorate si cred ca incep sa inteleg cum si in ce fel m-au definit anumite intamplari la momentul respectiv.

Totul este ataaat de perfect, atat de bine pus la punct incat simt ca o sa curg in toate directiile de atata bucurie.
Vremea de afara este un deliciu, culorile frunzelor de azi de dimineata mi-au incantat privirea si m-am amuzat teribil impreuna cu umbrela mea vazand cum se fastaceste in bataia vantului. Esteee cooomic! Este chiar prea comic. Si acum imi dau seama ca nu am mai dansat de mult. Poate ar trebui sa fac asta :D

Astazi, intr-o zi de octombrie, ascult November Rain de la Guns and Roses si imi amintesc de un prieten bun, de discutii si impartasiri. Astazi parca toate amintirile, toti oamenii, toate chipurile si intamplarile fac parte dintr-o conglomerare ciudata si unitara, de parca ar fi totul un singur lucru. Si totul ar face parte din mine. Fiecare gest, intamplare, dorinta, infatuare si impartasire, ce au fost si ce vor fi, par toate ca rasuna la unison intr-un singura melodie armonioasa, constanta, care ma face sa vibrez.

Multumesc pentru acest cadou minunat. Aceasta zi perfecta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu