luni, 17 ianuarie 2011

Un vals, un pas si un tango

Incepem o noua poveste cu fiecare vals. Cu fiecare pas facut in tandem. Dansul ma incanta si ma cheama. Si aseara priveam cum viata mea a fost mereu un dans perfect. Pe ritmuri de tango am pasit aseara pe strazi si am simtit cum oamenii din viata mea au facut parte din mine si fiecare persoana draga parca era in mine si nu in exterior. Aseara am multumit iar pentru tot, pentru toti cei care mi-au incatat viata cu povesti. Si wow..ce fiinte minunate am intalnit. Ce chipuri si ce suflete.
Uneori nu pot sa nu raman muta de uimire la atata frumusete. Si in momentele acelea iar descopar cat de putine lucruri pot incapea in cuvinte si cat de multe se pot simti pur si simplu. Lucruri care nu pot fi redate niciodata cu adevarat in exterior. Lucruri pe care le simti. Si acum cred ca incep sa recunosc ca traiesc intr-o lume a sentimentelor. Ca si cum a putea simti ceva cu sufletul ar fi un nou simt, o noua mapa a lumii.

2 comentarii:

  1. Ce bine scris! Mă regăsesc mult în ce ai scris. Suntem înconjurați de oameni minunați ! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap. Si lumea este minunata! Iti doresc multa bucurie si chipuri fermecate!

    RăspundețiȘtergere