marți, 15 februarie 2011

Totul este doar un moment.

Asta am descoperit aseara si imi place tare mult.

Uneori cand ne confruntam cu ceva care nu ne incanta, sau ceva care am dori sa schimbam, uitam defapt ca orice situatie reprezinta doar un moment. Ca nimic, absolut nimic, nu dureaza o vesnicie si ca nu suntem prinsi in acea situatie.

Orice situatie este doar un moment. Si cum se spune ca singura constanta din viata este schimbarea, totul se schimba. Totul. Deci nicio situatie nu reprezinta o inchisoare in care suntem captivi. Orice situatie este un moment. Singurul lucru care face ca o situatie nedorita sa persiste este credinta noastra si atentia noastra asupra acelei situatii. Cel mai usor mod de a trece de la ceva ce nu iti doresti la ceva ce iti doresti este sa iti indrepti atentia spre ceea ce vrei si nu spre ceea ce se intampla in prezent si nu te mai satisface.

In plus azi mi-am dat seama ca avand in vedere ca totul este doar un moment, pot foooaaarte bine sa ma bucur de el. Pot sa ma bucur chiar si de o situatie pe care o vreau schimbata. Pentru ca ea este doar acum. Doar acum. Peste 10 ani nici nu-mi voi mai aminti probabil de ea. Pot sa ma bucur chiar si de lucrurile pe care le vreau schimbate. Este o ocazie unica si nu se vor mai repeta niciodata asa in viata mea. Deci ma bucur de ele.

Asta nu inseamna ca o situatie nedorita este preferata mea. Inseamna doar ca pot sa ma bucur si sa o accept in timp ce astept ca alta situatie sa ii ia locul. Nici nu are sens sa imi pierd energia si sa intru in conflict cu ea prelungind-o astfel la infinit :)

Si da...vreau sa schimb o anumita situatie in viata mea. Si ma bucur ca am realizat asta azi. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu