joi, 30 septembrie 2010

All atack is a call for help

Credeti ca cei ce ranesc sunt oameni completi, fericiti, bucurosi de viata si de ei? Credeti ca cei ce ranesc nu sufera? Ba din contra. Ei sufera cel mai mult. Multi oameni sunt suparati pe alti oameni pentru ca zic ei ca sunt egoisti, rai, nepasatori, delasatori, lasi. Dar e o logica foarte usoara cea care ne arata ca o persoana care manifesta in exterior un comportament considerat malign face acest lucru deoarece are o mare nevoie de iubire. Iubire de sine si iubire din partea celorlalti. Si cum poate un om caruia ii lipseste iubirea sa fie fericit? Poate ca este usor sa judecam comportamentele care nu ne plac la ceilalti. Dar vin cu o propunere: ce ar fi daca de fiecare data cand simtim ca o persoana actioneaza intr-un mod neplacut noua..ce ar fi daca ne-am gandi oare ce ii lipseste acestei persoane. Oare ce nevoie are ea? Oare ce incearca ea sa spuna in mod invizibil? Care parte din ea nu are inca iubire si ar avea nevoie? Cand privesti oamenii asa si vezi ce multa nevoie de iubire au..cum mai poti fii suparat? :)

Haideti sa-i iubim caci ei mai mult ca alti au nevoie de iubire. Iubirea poate vindeca orice. Deoarece ne ajuta sa ii vedem pe ceilalti, nu ca personalitatile lor mondene si caracterul lor filtrat prin starile lor de moment, ci ca suflete inalte toate aflate aici cu un scop.

Da, suntem aici cu un scop. Si tu si eu. Si noi toti impreuna. Credeti oare ca viata asta nu are un scop? Un sens?
M-am invartit in jurul acestei intrebari mult timp, pana cand la urma..dupa multe cautari i-am gasit in final raspunsul. Cel pe care l-am avut mereu in inima mea. Da, viata si totul are un sens. Si pana la urma chiar si cei ce inca nu il simt din teama, neincredere si persiflare il vor simti candva in inima lor. E inevitabil.

Asa ca vedeti in fata fiecaruia cautarea lui interioara. Caci si cele mai rele fapte sunt defapt incercari, cautari personale in drumul gasirii iubirii. Si pana la urma..nici nu exista rau.
In aceasta lume relativa si duala..cine mai poate spune ce este rau si ce este bine? Ceva este rau relativ la cum ma simt eu fata de acel ceva. Asa ca pot modifica raul si binele in functie de cum doresc eu sa le simt.Ma pot juca cu ele si le pot da valentele dorite de mine. Iar in lumea mea prefer sa existe cat mai putine valente pentru rau si o infinitate pentru bine. Caci ce daca cineva nu a facut ceea ce vroiam eu, ce daca a spus ceva ce pare nepotrivit, ce daca prin comportamentul sau nu se incadreaza in bine si moral, eu il accept ca fiind exact asa. Nu il consider rau sau in nici un fel. Stiu doar ca si el incearca sa isi gaseasca drumul sau. Asa cum si eu incerc sa il gasesc pe al meu. Il accept si il iubesc si sper sa gaseasca raspunsurile pe care le cauta astfel incat sufletul lui sa se simta in sfarsit implinit si in pace.

Un comentariu: