vineri, 27 august 2010

Timp cu mine

Ce bine e sa nu faci nimic. Sa stai. Sa respiri. Sa gandesti. Sa privesti. Sa fi. Atat de putin si atat de mult.

In general sunt mereu o persoana cu un plan in minte. Am mereu ceva de facut. Lucruri care-mi plac mult, desigur. Dar alte ori, ajungeam sa nu mai am zile libere nici macar pentru prieteni. Pentru mine, nici atat. Si acum, ca ma aflu intr-o perioada mai linistita imi dau seama de valoare timpului petrecut cu mine. Si cred ca uneori ne umplem timpul cu multe lucruri tocmai pentru a ne eschiva de noi insine. Sunt lucruri care ne plac, desigur. Care ne bucura. Dar atunci cand ajungi sa nu mai ai timp pentru tine, pentru liniste si gandire, atunci trebuie sa te gandesti ca exista un motiv pentru asta.

A umple timpul cu a-i ajuta pe ceilalti, cu a participa la diverse intalniri care te bucura sau a face orice alt lucru exterior este ceva bun pana in punctul in care nu mai ai timp sa petreci cu tine. Parca uneori ne temem sa ramanem noi cu noi. Ne temem de un sentiment ciudat, de a fi singuri undeva. Doar cu noi. Ne plictisim de noi. Nu suntem destul de captivati de propria noastra fiinta si astfel cautam sa facem orice altceva. Cautam sa ne exprimam prin alte moduri, dar noi in fata noastra ne exprimam mai greu.

Tocmai de asta mi-am propus sa am o zi pe saptamana in care sa o petrec cu mine. Sa ma plimb, sa ma gandesc, sa scriu, sa citesc, sa pictez..sau orice altceva ce imi place. Fara telefoane, calculator..doar eu. Inainte de vacanta din care tocmai m-am intors am petrecut o zi frumoasa in herastrau. Doar eu cu mine. Si a fost ataaaaaat de frumos.

Totdeauna m-am bucurat de lucruri mai mult singura in interiorul meu. Mereu am simtit ca fiecare din noi simtim lucrurile atat de subiectiv, ca ar fi imposibil si aproape fara sens sa stau sa exprim fiecare gand si emotie cuiva. Oricum doar in mine se afla aceea emotie in starea ei perfecta si orice exprimare nu ar putea cuprinde decat o versiune limitativa a ei. Asa ca timpul cu mine e perfect si am de gand sa ma bucur din ce in ce mai mult de el.

Plus ca mi-am propus sa fac o calatorie mai lunga singura. Sunt curioasa cum ar fi. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu